Vilda katter

Popcorn

Trådstartare
Har 2 kattungar på 6 månader som är mer vilda än tama. Dom är bröder och far omkring och hoppar upp precis överallt!
Det hjälper inte hur många gånger vi schasar ner dom, vips så är dom uppe igen!
Har provat att spruta vatten men dom bryr sej inte. Ligger gärna i tvättstället med vattnet på.
När dom har lugnat ner sej är dom världens kelnaste och goaste kissar. :love:

Tror ni att dom lugnar ner sej när dom blir kastrerade?

 
Sv: Vilda katter

Det är så kattungar är. Kastrering lugnar inte på det sättet (men förebygger att lekande övergår i stress och slagsmål som är ännu jobbigare).

De flesta lugnar ner sig när de blir vuxna, men långtifrån alla. Mina är 1,5, 3 och 7 år, och här är det bärsärkargång på kvällarna om jag inte ser till att leka med dem på ett mer kontrollerat sätt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 193
Senast: Marvin
·
Övr. Katt En vildkatt har lagt tre ungar i trädgården hos en kollega. Han och hans fru har matat ungarna under 2 månader, och har nu lyckats fånga...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 896
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 376
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 661
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp