Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst är till salu nu. Jag bävar verkligen för hur jag ska klara av att inte gå upp de 15 kilo jag redan har tappat, eller kanske ännu mer...Sen jag sålde hästarna har jag stadigt gått upp i vikt. Jag måste ner 6,5 kg, men skulle helst gå ner 8-9 kg. Jag har dock försökt tidigare utan att lyckas, så vi får väl se hur det går i år? Jag behöver "helt enkelt" göra en livsstilsförändring, vilket kommer bli ruskigt svårt.
Jag tror det viktigaste för mig skulle vara att få till vardagsmotion. Jag rör mig generellt för lite och några pass i veckan på gymmet räcker inte. Jag behöver röra mig mer varje dag. Med häst så kom rörelsen gratis, nu måste jag planera in den varje dag. Jag är helt enkelt ganska bekväm av mig och stannar inne när det är mörkt och kallt.Min häst är till salu nu. Jag bävar verkligen för hur jag ska klara av att inte gå upp de 15 kilo jag redan har tappat, eller kanske ännu mer...
Försöker hitta nya motionssätt och hittade ett ställe med studsmattor och massor konstiga banor. Det är lite viktigt att det inte känns som träning alltför mycket, typ som att lyfta vikter eller så. Får väl se hur det går med det där.
Ja vem är inte det? Och så har vi 6 månader kyla och mörker... Det är inte bra för hullet alltså...Jag tror det viktigaste för mig skulle vara att få till vardagsmotion. Jag rör mig generellt för lite och några pass i veckan på gymmet räcker inte. Jag behöver röra mig mer varje dag. Med häst så kom rörelsen gratis, nu måste jag planera in den varje dag. Jag är helt enkelt ganska bekväm av mig och stannar inne när det är mörkt och kallt.
Jag tror det viktigaste för mig skulle vara att få till vardagsmotion. Jag rör mig generellt för lite och några pass i veckan på gymmet räcker inte. Jag behöver röra mig mer varje dag. Med häst så kom rörelsen gratis, nu måste jag planera in den varje dag. Jag är helt enkelt ganska bekväm av mig och stannar inne när det är mörkt och kallt.
Hoppsan hejsan här vill jag hänga
2014 diabetes typ två 108 kg.
20230105 78,4 kg
Vardagsmotion i form av promenader samt antiinflammatorisk kost.
Vill väga 69 kg. Är inte ett orimligt mål längre.
Heja oss alla!!