Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag var det vägdag igen då...Och jag står still denna vecka.
Men, jag tog nya bilder för månaden också, som jag alltid gör den första dagen i månaden.Och liiite skillnad tycker jag nog att det är sen förra månaden.
Klicka bara om ni är beredda på extrem muffin-top.
haha. Jag velade om jag ville lägga upp den här bilden, men jag gör det ändå... Även om det är jobbigt...
http://cdn1.cdnme.se/4030589/7-3/jeans2manader_51594bb39606ee332652d617.jpg
Det har nog gått både upp och ner, men på senare tid mest neråt så jaTack!
whwycd: Riktigt bra jobbat, nu var det ju ett tag sen jag såg dig IRL men det ser ut att ha hänt ruskigt mycket!![]()
Jag kände för att kolla hur skillnaden på mig är sedan starten den 1 januari, så jag tog på mig samma kläder och försökte fota i samma vinkel som då.
![]()
Och jag tycker det är helt galet egentligen, det känns konstigt att det där är jag. Har JAG ändrats sådär? Visst det är ju inte STOR skillnad, men alltså ... ändå. Lite skillnad är det.Och åh vad glad jag blev när jag la bilderna bredvid varandra. Då kändes det inte lika hopplöst längre.
![]()
Den här gången känns viktminskningen "möjlig", det känns som om jag kommer nå målet den här gången. Det ska jag. SKA! Pepp på er!![]()