• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Lillaloppan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 688
L

Lillaloppan

Tänkte höra om det är någon härinne som använder/har använt viktsele till sin hund. Har stött på ett företag som säljer dessa men eftersom den var ganska dyr så tänkte jag först skaffa lite "kött på benen" från Bukefolket! Är man lite händig så borde man ganska enkelt kunna tillverka en själv av en sele - men jag är ju inte så händig...

Sv: Viktsele

Jag vet en som nvänt till hundar o det är asa bra. Hunden fik mkt muskler o blev starkare. men vad hette sidan/företaget som gjorde viktselar:rofl:

Sv: Viktsele

Jag köpte ganska billiga viktbälten. som man har på benen o lägger mynt i för att träna upp musklerna, köptes från en hundfysioterapeut.

mvh

Liknande trådar

Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
596
Senast: Masse
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 016
Senast: Otherside
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 306
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka