Z
zippizoot
Jaa,sannerligen är jag ingen smal sak..är överviktig och har aldrig lyckats att gå ner ordentligt sedan mitt första barn som nu är 7 år. Nu är jag med barn,i vecka 6,tankarna far runt och jag har jätteskräck över att jag är överviktig,tjock!!! ändå är jag aktiv och rör på mig jämt) tänker på vilka problem jag kan få,komplikationer som havandeskapsförgiftning..har liksom gammal hängpåse av fett till mage.. vad händer med den när barnet växer? mina bilringar..hjälp..är livrädd av bara tanken att jag blir en jätte michellingubbe!!! jag skäms så mycket,att jag INTE vill ställa mig på vågen när jag ska till barnmorskan,måste man det??? jag har bojkottat allt vad heter sötsaker,försöker att hålla mig inom rimliga ramar och inte äta en massa skräp, är det någon som känner igen sig i detta dilemma???
Har varit svag för godis och sötsaker genom åren,men har turligt nog lyckats att sluta äta sånt,innan jag blev med barn,så nu känner jag bara motvilja mot sött kan man följa en viss diet även fast man är gravid?
Har varit svag för godis och sötsaker genom åren,men har turligt nog lyckats att sluta äta sånt,innan jag blev med barn,så nu känner jag bara motvilja mot sött kan man följa en viss diet även fast man är gravid?