Viktigt!!!

Sv: Viktigt!!!

Nu var ju inte det här riktat till mig men vad säger att ägaren haft hundarna lösa och att de då stuckit? de kan ju lika gärna lyckats öppna ytterdörren medans ägarna låg och sov eller nåt annat. Skönt att de kom tillrätta i allfall...

Jag har just fått ett mail från ägaren av ena collien. De har hittat alla 3 hundarna. Välbehållna!

De smet när en dotter till de andra hundarnas ägare skulle rasta dom på trädgården. Huruvida inkallning och övrig lydnad fungerar spelar ingen roll i detta sammanhang. Huvudsaken är att hundarna kom till rätta.

Nu får mod. gärna låsa tråden!
Tack!

min tolkning: de rastades lösa. Hur tolkar du de?:crazy:

jag anser inte jag är spydig, punkt.

Jag kan nog tala för större delen av buke när jag säger att om man inte vill att andra ska tro att man skriver spydig så ska man nog överväga att inte använda :grin: denna smiley..

Men du har ju satt punkt för dig, så då sätter vi väl punkt för diskussionen :)

Men det står ju oxå att dom skulle rastas i trädgården Kan ju vara så enkelt att grinden var öppen och ingen kollade innan dom släppte ut hundarna ,

Tesora

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 579
Senast: Sel
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 284
Senast: paradiset
·
Z
Hundhälsa Hej allihop! Jag behöver verkligen er hjälp med råd och tips på hur man får sin hund att få bättre aptit och att gå upp i vikt. Har en...
Svar
7
· Visningar
7 342
Senast: znoddas_69
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar