N

Norrberge

Jag letar nu efter nya, fräscha boots till mitt sto. Hon har ett par gamla på 230g (!). Nu vill jag ha ett par nya. Sådana som man spänner fram och som sitter i karlederna typ. Finns det ett speciellt namn för dessa? Nåja, om någon vet ett par boots, gärna vita, ca 190g och som går för ett HYGGLIGT pris, så blir jag tacksam! :bow:

Sv: Viktboots

Vad är ett hyggligt pris?
Jag har Magicboots från topreiter och dom är suveräna kostar ca 800kr

Sv: Viktboots

Ska du ha inte allt för dyra boots kan jag rekomendera top riter (magic), de är kanon och inte så dyra!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690
Hästvård Nu behöver jag lite inputs och förslag gällande mitt 14-åriga sto som jag har haft i fem år och som aldrig varit skadad under den tiden...
2
Svar
28
· Visningar
4 318
Senast: Ida94
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka