Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nästa gång du köper en säck på Granngården kan du ju be dem i butiken att väga upp. Har du köpt säcken kan du ju öppna den i butik, eller ta med lite hemifrån. Granngården säljer ju till exempel hundgodis i lösvikt och har våg framme i kassan.
Men ursäkta nu, här går man gärna och köper hästmat för inte helt ovanligt 200-300 kr säcken. En vanlig hushållsvåg betingar under 100-lappen på Jula, Claes Ohlsson, Biltema eller liknande. För min del anser jag att en sådan är precis lika viktig som en sjuklåda till hästen, och man kan ju vara flera och dela på ett sådant inköp också.
Tänk att man ska bli klassad som IDIOT bara för att man ställer en kort fråga.
Givetvis har jag en våg i stallet så jag kan väga fodret!
Nu satt jag på jobbet och behövde snabbt få veta vikten på Granngården ORIGINAL Müsli eftersom jag inte har det i huvudet. Hade då inte möjlighet att åka ut till stallet och väga.
Tänkte att det kanske finns någon vänlig person som kan hjälpa mig lite snabbt...
Men ikke... istället blir man i stort sett idiotförklarad...
Nä, nu tänker jag inte lägga några fler inlägg på detta forum!
Fast nu lägger du nog i lite stora växlar, jag tolkade som att BOJ och efterföljande inlägg var mer i en allmän påpekan att en våg inte är dyr och bra att ha... Inte för att idiotförklara dig Det är en såndär sak man inte tänker på förrän behovet uppstår.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.