vikt och längd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vikt och längd.

Växer era alltid i takt? Ska jag klämma i minstingen i en body måste den vara storlek 86 i bålen men armar och ben håller inte ens 74-längd....

Hmm,Hampus kunde inte ha nästan några av sina 68 då han var lite för knubbig för dem,utan vi hoppade direkt på 74;a som visserligen är för långa men han slipper se ut som en stoppad korv i dem,ser lite lustigt ut då han är rätt kort,men knubbig :crazy:
 
Sv: vikt och längd.

Barn 1: Pojke 5 år och 8 mån, 116 cm och 19 kg
Barn 2: Flicka 1 år och 8 mån, ca 82 cm och 12 kg
 
Sv: vikt och längd.

Barn nr 1: Pojke född -92. (dec, så han är ju 13 länge än..)

Han väger omkring 55 kg och är 168 cm lång. Skostl 43.
Han ska till Kungsberget m kompisar på tisdag, annars hade jag haft noll koll på dessa uppgifter... Man håller liksom inte kollen på samma sätt när dom blir större.

Barn nr 2: Flicka född -97.

Hon väger ca 46 kg och är 135 lång ungefär. Skostl 37.
Hon har varit knubbig ända sedan 4 års ålder, innan dess var hon nästan åt andra hållet istället. Men hon är ju matglad också.. :p
 
Sv: vikt och längd.

Pojke 1: 5år, 112cm, 18kg med kläder
Pojke 2: 2.5år, 93cm, 13kg utan kläder
 
Sv: vikt och längd.

*kl*

Tjej, snart 6 år 122 cm, 19 kg och 31 i skostorlek.

Hon har nog jättekonstiga mått för klädstorlekar stämmer inte alls. För att byxor skall ha lagom längd behövs ca 116. Då ofta förstora i midjan. Tröjor kan inte vara mindre än 122 för då blir de för korta i armarna. Har även tröjor i 128 som ser helt lagom ut. 128 påstår Lindex är 8 år...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 798
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 290
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 324
Senast: Imna
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
8 444
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp