vikt och längd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vikt och längd.

Pojke, nu 2 månader, uppgifter för ca 2 veckor sen: 61cm, 5460g. Säkert både längre och tyngre nu...
 
Sv: vikt och längd.

Flicka 1: 11 år; 148 cm och 38 kg.
Pojke: 9 år; 130 cm och 24 kg.
Flicka 2; 3 år; 95 cm och 15 kg.
 
Sv: vikt och längd.

Pojke 11½ 165cm stlk 41 i skor!
Pojke 9½ 155cm stlk 38
Flicka 7½ 143 stlk 34

Storfootar kallar jag dem! Vikt vet jag faktiskt inte, men de är som utsträckta, så magarna är obefintliga ;) (hade jag lagt ut bilder och de var hästar hade jag väl fått rådet att öka mängden KRAFFT :idea: )
 
Sv: vikt och längd.

Barn 1: Pojke, 15 år i sommar 176 cm, 64 kg, 42 i skor
Barn 2: Pojke, snart 13 år 150, 40 kg och 37 i skor
Barn 3: Pojke, snart 11 år 148 cm, 43 kg och 38 i skor

Kan tilläggas att både jag och min man är korta så vår äldsta är förbi oss bäggetvå. Mellanpojken är mer som mig, liten och pyrelig. Men han var den som var störst vid födseln av dom tre. :D
 
Sv: vikt och längd.

Pojke: 2 år 85 cm och 11 kg Liten å snabb :D

Å sen den andra ja...går iaf plus på mammas kilo-konto ;)
 
Sv: vikt och längd.

Visst är det jobbigt med matproblem :crazy: ? Har också haft matproblem med min äldsta som haft otroligt svårt att hålla vikten (trots mängder av extraåtgärder, specialkost mm), vägde vid tiden för operation (2 år gammal) knappt 9 kg och var rätt så redigt underviktig. Kort är hon med, var då drygt 80 cm lång. Nu ett knappt halvår efter op väger hon 12,5 kg och är ca 87 cm lång, är fortfarande liten, men helt inom det normala ändå i storlek. Underbart är livet nu :love:

Minstingen är inte heller stor (men det är nog generna), pojke 7 mån, väger drygt 8 kg och är kring 67 lång (ska till bvc nästa vecka och få exakta mått).
 
Sv: vikt och längd.

Har alltid tyckt att sonen är onödigt smal och spinkig men här finns tydligen andra i samma klass :)
Han är 8,5 år, ca 137 cm lång och 27 kg.
 
Sv: vikt och längd.

Vidar 4½ år: ca 105 cm och 17 kg

Eskil 13½ månad: ca 80 cm och hälften av storebrors vikt *gissar vilt*

De är lika stora runt midjan/rumpan fast den minsta inte är fet på något sätt.

Växer era alltid i takt? Ska jag klämma i minstingen i en body måste den vara storlek 86 i bålen men armar och ben håller inte ens 74-längd....
 
Sv: vikt och längd.

Hej!

Barn 1 pojke på 5 1/2 år längd 114 cm och vikt 21 kg

Barn 2 pojke på snart 4 år han är 105 cm 16 kg

/M
 
Sv: vikt och längd.

Vilken baddare!!! Så mycket vägde inte ens våran kille när jag vägde honom sist, vid 7 mån!!! :eek: Och han var 67,5 cm lång. Han är iofs rätt liten...
 
Sv: vikt och längd.

Idag har vi varit på BVC för första gången på evigheter så nu kan jag svara :)

Pojke 11 månader (idag :love: ), 75 cm lång och 9470 g
 
Sv: vikt och längd.

*kl*

Flicka 9 år - 143 cm 36 kg
Flicka 9 år - 142 cm 34 kg
Flicka 3,5 år - 110 cm 16 kg
 
Sv: vikt och längd.

Jepp, hon ligger på översta kurvorna vad gäller vikt, längd och huvudomfång! Men enligt min mor så växte jag också fort och var tidigt utvecklad. Och som doktorn sa så växer hon ju jämnt och då är det ingen fara. Fast kläderna växs ur äckligt fort just nu...

Jenny
 
Sv: vikt och längd.

Mina barn då

1: Pojke 4 år och 6 månader. 21 kg och 109 cm lång

2: Pojke 2 år och 10 månader. 17 kg och ca 95 cm lång

3: Pojke 18 månader 14 kg och 86 cm
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 798
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 290
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 324
Senast: Imna
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
8 444
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp