vikt efter förlossning.....???

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

hur snabbt tappade ni alla graviditetkilon efter förlossningen?? jag börjar själv bli lite orolig för att jag går ner lite FÖR mkt. jag har idag 11dagar efter förlossningen tappat 14kg!:eek: de 12kg jag gick upp under grav plus 2kg.
 
Sv: vikt efter förlossning.....???

Jag gick upp 14 kg o tappade alla kilon på 14 dagar o nu har jag gått ner lite till. Tror inte det är ovanligt om man är av den smala typen o ammar. Men jag klagar inte utan är väldigt glad att jag blivit av med alla extra kilon.
 
Sv: vikt efter förlossning.....???

Låter helt normalt se bara till att äta ordentligt :) (för att orka med om inte annat hihi)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 691
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 315
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 480
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 825
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp