Vikt, bärbara datorer.

Sv: Vikt, bärbara datorer.

då jag inte har någon dator, så säger jag min stationära, vilken väger in på 29 kg. (7 hårddiskar väger en hel del, sen ett kvalitetschassi också).

men den bärbara jag tittar på just nu, och har börjat lägga undan pengar till, är en fujitsu-siemens lifebook p7120, och den väger in på 1,3kg med 6:30 timmars batteritid ~

i allmänhet så väger bärbara runt 3,5kg eller så.
 
Sv: Vikt, bärbara datorer.

1.3kg? :eek: Ohmy!

Men normalt runt 3.5? Så min dator väger inte alls mongomkt om den väger 3.6kg med 15.4" skärm :angel:

Jag har fått för mig att den väger mkt mer än andra datorer. Kanske bara jag som inbillar mig då :crazy: :D
 
Sv: Vikt, bärbara datorer.

7 kg.
17" wide screen
Fullt tangentbord inkl de extra sifferknapparna till höger.
DVD brännare mm
 
Sv: Vikt, bärbara datorer.

ja, jag brukar säga över 3 kg är släpbar, inte bärbar. vikt och batteritid är det viktigaste för mig nu när jag tittar på bärbara.
 
Sv: Vikt, bärbara datorer.

Vet inte vad min Hp zv5000 väger men inte mycket och det gillar jag.
 
Sv: Vikt, bärbara datorer.

3,3 kg väger den jag har i mitt knä just nu, men den är fem år gammal. Förhoppningsvis är nyare även lättare. I början när man bär den så är den inte tung, men när man släpat omkring på den en hel dag så är det inte roligt längre.

/Ida
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Min ena häst är för överviktig för att släppa på bete vind för våg i sommar utan han kommer bredvid övriga och så ska han få...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: Anna-Bella
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ För 1 år sen ganska precis opererade jag bort en stooor hjärntumör. Vid inskrivandet vägde jag nästan 63kg. Efter 2 mån började jag...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: tanten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING Jag tror att domflesta här iallafall vet att jag har haft anorexi i väldigt många år. Och att först gick jag i en be...
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp