Video på nya kissungen...!!!

Sv: Video på nya kissungen...!!!

Men fy...så söt!! ...men "köttbullen" som syns ibland till vänster i bild är inte tokig han heller!! ;) :love:

:love:
Kissen som sitter till vänster ser ut att sitta och sucka åt kisseungen när han stojar runt. :D

Ja, han är allmänt less på det lilla yrvädret... :rofl:
Det enda han vill är att ha lugn och ro så att han kan göra sina favoritsaker, äta och sova... :p
Men han är otroligt snäll mot kattungen !

Jo...visst är det jag!! ...eller... jooo, det är det ju! :idea:

Vad skoj att ni fått hem bäbisen nu!

Ja, han e go det lilla yrvädret.
En bäbis kommer hem och en åker, nu är det ju bara ca 2 veckor kvar innan min lilla häst åker... :eek:

Det går nog bra... :angel:
Jag ska ju ändå åka och hälsa på och så får jag väl tänka på hur mycket han kommer att lära sig.
En månad går ju fort, eller... :p

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
832
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar