Vi vann!!!!

lakrits

Trådstartare
Ja...ja...bara träningstävling men det är vår första seger och det är såååå roligt.
Hon gick nästintill super..lite pigg...men helt klart överkomligt.
Vi var nog ca. 8 starter i klassen tror jag.
Ingen prisutdelning men alla fick veta placeringar samt att domaren gick igenom efter klassen vad man ska tänka på osv.

Ja..just..kanske ska berätta i vilken klass också...pleasure wt.
Deltog också i trail wt och horsemanship wt.
Trailen kom vi 2:a av 3 och i horsemanship 4:a av 4...pga. att jag red fel...hmm.
Men det blir fler starter...
Lite bilder också kan jag bjuda på...dock inte det bästa men man ser att det är vi i alla fall :D;)

IM000610.jpg
[/IMG]
IM000608.jpg
[/IMG]
IM000606.jpg
[/IMG]
IM000601.jpg
[/IMG]
IM000597.jpg
[/IMG]

Sv: Vi vann!!!!

Ja! Grattis!!
Då såg du min mor. Med appaloosan.
Hon var med första gången på tävling. 4klasser halter 2a. walk andtrott 2a.pleasure 2a. och westernpleasure 1a.
nere i Fristad. Hoppas jag skrev rätt nu men jag tror det.
Hon ha sååå höga krav på sig själv men hon ska även vara med på Elmia med den hästen och den nya avelshingsten. Och den han har vunnit alla tävlingar han gått i danmark vad jag vet. så de är ju jätte spännande. Vi ses snart.

Det vet jag faktist inte om jag såg..en appalosa såg jag men om den var hingst vet i sjutton.

Vilken walk and trot var hon med i?

Bra fråga jag var inte där var i stockholm och lämnade min 2åring.
Jag ska ta reda på detta jag pratade bara snabbt på mobilen så sa hon resultaten. Power ser ut som en hingst men e valack. han har varit hingst till förra året. Han är fux med vit rumpa. De var en Jenny som red honom. Han är 150cm.

Massor av grattiskramar till dig Lakrits:bow::bow:
Ja och hästen naturligtvis oxå:bow:

Jaha.....jag tyckte du sagt att det var en hingst nämligen.
Då vet jag vilken det är samt att jag vet vem din mamma är. Då red jag mot Jenny och hästen i pleasuren.

*kl*

Tack alla för era gratulationer.
Det är ju inget stort egentligen men det var ändå så kul. De vi tävlade mot har vi tävlat mot tidigare och det kändes som en bekräftelse att vi utvecklats till det bättre när vi vann.
Sen beror det ju på domaren också iofs....men det kändes bra.

Nu får man ju lite motivation till höstens tävlingar också.

Grattis Lakrits,
Du har tränat hårt länge nu med din häst. Det var roligt att höra att det betalat sig.

Återigen Grattis!

//Eva

Tack så mycket!!

Ja..tränat hårt har vi gjort ;) och det är jättekul att det är på rätt väg.
Det roliga är också att det är bevis på att travare är inte så dumma trots allt :D.
Det hade varit extra roligt också om frysmärkningen hade synts ;)

Tack Thina!
Det var mycket roligt att träffa dig också och att prata lite.
Din baby är underbart fin...och mycket artig.

Liknande trådar

Dressyr Nu börjar säsongen dra sig mot sitt slut och vinterträningen ta vid. Alltid kul att sammanfatta tävlingsåret och tänka framåt mot nya...
Svar
13
· Visningar
2 666
Senast: Maoam
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Två dagar med tävlingar, nej det tänker jag aldrig mer göra om (säger jag nu ja) Hästhoppning på lördag från 15-19 och ponnyhoppning på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: cewe
·
Övr. Grenar heter ett gammalt drama av William Shakespear.....Merchant of Venice var väl originaltiteln. Det är också namnet på en ny avelshingst...
Svar
2
· Visningar
1 789
Senast: F-Blod
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar