Vi trådsmala!

Nooneyouknow

Trådstartare
Jag kan ju inte vara den enda som ser ut som Malin BJ i kroppen?
Såg en tråd för lite mulligare personer (Det beskrev den som de själva, så lyncha mig inte!)
Tänkte vi, som är sådär pinnsmala, utan att vi egentligen vill, kan ha en egen tråd...

Hur ser vi egentligen ut på våra djur?

Jag kan börja...
Jojo-110-Södertälje-03-13-2.jpg


bild-721052-300x225.jpg
 
Sv: Vi trådsmala!

Har inga bilder men är 185 och väger ca 60 så får väl räknas som rätt smal. Rider en travare på 173.
 
Sv: Vi trådsmala!

Oh la la! Antar att du är vältränad!

(Menade alltså inte att du ser kraftig ur med första inlägget, mer att du ser normal/fin ut!!) :)
 
Sv: Vi trådsmala!

Du ser ut som en liten vante på nedersta bilden :D (inte illa menat, jag skulle behöva gå ned 5kg minst för att känna mig på topp...)
 
Sv: Vi trådsmala!

Delvis kl

Hihi ja jag ser verkligen ut som en vante!
Låren är lika tjocka som min hästs ben liksom ;-)
Jo lite muskler är de men i och med att jag inte har mer än dryga 50kg att hålla emot med har jag det kite kämpigt med min jättehäst ibland :P
 
Sv: Vi trådsmala!

Jag är 173 väger 47-48 kg.
Upplever inte det som någon direkt nackdel att vara smal ryttare, förutom att jag får hemska sår på sittbenen om jag inte har gelpad+fårskinns sits på sitsen :D annars ser jag inga nackdelar
 
Sv: Vi trådsmala!

Jag upplever det inte heller som någon direkt nackdel att vara liten ryttare, jag kan sitta upp på dotterns shettis emellanåt, skitkul :D
Är 160/43kg och har hästar i lagom storlek, 152 resp 158

Här är hon som är 158
249_20680551675_8359_n.jpg


Här är jag på en på 183
249_20680521675_6795_n.jpg


Här är jag på en maxad D, som dock krävde någon med mer "massa" än mig egentligen.
249_20685016675_6120_n.jpg
 
Sv: Vi trådsmala!

kl

Trådsmal brukar jag väl inte kalla mig, smal och ganska tränad, 173/55 kg

På min stora ca 170.
dhihi07_500c5f2f9606ee25e600000f.jpg


Och min lilla ca 151.
prinsridpass19_196426859.jpg


Tycker jag är lagom på båda :)
 
Sv: Vi trådsmala!

Visst är det lustigt. Ska länka till en bild där jag sitter på en annan häst med exakt samma mkh som på fuxen. Ser helt annorlunda ut - stort kralligt Martinihbl. Fuxen var mest bara ben på :)
 
Sv: Vi trådsmala!

Självklart. Vi kan bytalåna, så kan du få mina stora tömkörnigsbara. Jag kan ju inte springa med min fot på ojämt underlag, så det slutar alltid med att jag ligger på mage i sanden o hästarna löshoppar ridbanestaket :p
 
Sv: Vi trådsmala!

Jag är en hejare på tömkörning nu, det enda jag gjort hela vintern med ponnyn, haha :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 003
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 824
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
  • Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
32
· Visningar
3 457
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp