Vi "springer & busar"

Gnist

Trådstartare
Sötingarna där :banana: :banana: :banana: :love:

Bild7_2.jpg


Bild6.jpg


Bild5.jpg
 
Sv: Vi "springer & busar"

Åh! De är så söta när de börjar härja runt:love: Nu börjar de bli mer hundlika:D
Hur gamla är de nu?

Tur att man har en valp hemma redan så man slipper bli valpsjuk. Ok, så man inte blir så fruktansvärt valpsjuk iaf. De är ju så söta så man kan ju inte låta bli att bli lite valpsjuk ändå:p
 
Sv: Vi "springer & busar"

Oh nej! inga fler blider!!! :eek:
Jag kommer så snart o hämtar alla valpar ^^ Kan ju låtsas att jag vet vart du bor :p
 
Sv: Vi "springer & busar"

miniuttrar:love:

Börjar det bli livat hemma nu?:D

Jo, det skäller och morras febrilt stundvis ;)

Hur gamla är de nu?

De är 15 dagar :love:

Oh nej! inga fler blider!!! :eek:
Jag kommer så snart o hämtar alla valpar ^^ Kan ju låtsas att jag vet vart du bor :p

:eek: Med tanke på att du bara bor ca 1 timmes bilresa bort kanske det är dags att sätta hänglås på dörren :D
 
Sv: Vi "springer & busar"

:rofl: :rofl: Jag tänkte precis samma sak! :o Men jag vågade inte säga nåt :p
 
Sv: Vi "springer & busar"

Jag gick på ådalsskolan i min ungdom och roade mig en del på parken :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp