Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag håller på! Gör massa uteritter!

Han har ju typ +30 inom parantes på alla, haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu blev han färdig i dressyren! :D 103.26!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nope, behöver inte uppdateras för det, när den är klar i en färdighet så fetas den direkt (så har det iaf varit för mig!). Men har du kört ridlektioner med hästen så höjer den sina färdigheter, men om jag förstått det rätt så är dessa höjningar utöver det som behövs för att feta en färdighet. De (lektionerna alltså) gör ju så att du kan höja färdigheterna trots att du har tränat/ridit/tävlat klart i färdigheten.

Det där blev lite invecklat... hmm... hoppas du förstår ändå! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Den är jättefin din PRE men jag tycker höger bakben är mycket detaljrikare och mer "exakt" än de andra benen (från knät och neråt). Och så har du fått pälsen så otroligt livfull så man och svans blir liksom platta i jämförelse, lägg in lite highlights i dem också! :) Och du kommer absolut få igen de satsade passen om du skickar in den så det tycker jag du ska göra!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Nu börjar jag bli nervös igen... Snart dags för enhörningstillverkning. Nu vill jag ha en med horn! Det blir ju mest skräp av de andra... Tänkte försöka se om man kan få några slantar för de hornlösa. Annars blir det nog gustavskorv av dem! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh, tack :bow:
Ska pilla lite på det sedan!

Finns det flugskimmlar i Howrse? :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, vi ska få enhörningar idag. Det har jag bestämt!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Ni som hållit på ett tag och är mycket klokare på det här än vad jag är... Kan ett sto som är odödligt få föl hur långt upp i åren som helst (inte för att det är något man kanske eftersträvar om man vill höja GP hela tiden, men ändå)??
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Varför kan jag inte träna snabbhet här?
Han är ju inte fetmarkerad i snabbheten ännu!
30ldukn.jpg
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har för mig det.

Jag betäcker mitt odödliga sto med mina egna hingstar och säljer avkommorna - på så vis tjänar hon in lite extra pengar. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har du tränat klart snabbhet på träningarna?

Annars kanske du behöver delta i en tävling som ger snabbhet!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

För att snabbheten i ridturerna är färdigtränad ;)
Om den är klar på träningen så är det väl bara tävlingssnabbheten kvar. Tävla i hoppning, galopp eller trav. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

@MikaTela och Caboose: :bow: för svar!! Skönt att höra, då ska jag bluppa upp mitt enhörningssto på en gång för då kan det ju ta all evighet att få en enhörning utan att det gör något!! :devil: har ju slängt på Nyx-pack på både henne och hingsten av någon anledning! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack för svaren!
Nu är det bara uthållighet kvar så blir han 100 i BLUP!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vilka tävlingar ger uthållighet?
Fälttävlan? Galopp?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du ser vad för färdigheter de olika tävlingarna går på när du gått in på den specifika tävlingsgrenen. Det syns ovanför de olika valbara tävlingarna. De som står där är också de som din häst kommer förbättra innan den är fädrigtränad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp