Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ska du tävla?
Då ses vi kanske där
Sötnöt
*kl*
Agilitydebuten kommer om en vecka och jag velar.. Hunden har börjar hoppa av kf (har kört running) och jag vet inte om jag egentligen är pepp nog att lära upp running igen.. Ska man köra med 2+2 på och försöka fasa över det till running innan nästa helg eller byta helt till 2+2? Hinner man ens det på en vecka?
Nej, du kan inte byta kontaktfältsbeteende på en vecka. Det känns helt omöjligt i min värld där det tar flera månader att befästa ett beteende ordentligt.
Ok, det var det jag tänkte på Lycka till med träningenJag tänker inte på ett klockrent beteende som ska funka i ur och skur på en gång men tillräckligt för att hon inte bommar balansen totalt i helgen! Men struntsamma, vi slipar nog på running har jag bestämt mig!
kl
Läste precis igenom PM för lördagens tävling. Insåg att tävlingen är på grus, det tror jag aldrig vi har kört på tidigare så det blir spännande. Borde inte vara några problem dock.
Och mycket bra upplägg för oss tävlande! (mindre smidigt för anordnarna kan jag dock tycka); small och medium är på förmiddagen och large på eftermiddagen. Nice!
kl
Idag är ingen rolig dag hemma hos mig. Vi var på återbesök på ReDog och Lovis har ont igen. Jag har misstänkt det men trott att det typ skulle räcka med en till laserbehandling. Istället åkte vi därifrån med en remiss till Strömsholm för undersökning av diskbråck. Hon är röntgad i januari men ja, det kan ända vara det.
Vi missar alltså med 100% Oxelösund och om det blir operation missar vi alla tävlingar till typ september. Inklusive SM. Kunde inte sluta gråta på väg hem, fyfan vad less jag är på detta nu . Vi har strulat och kämpat och rehabbat sen augusti förra året men hon blir aldrig helt bra och ingen vet vad det är. Jag blir galen!
Har ni andra några filmer på träningar som ni vill dela med? Alltid kul att se flera ekipage