Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte den enda som undrar. Efter varje agilitytävling brukar jag drömma om att strypa skällande hundar. Jag tycker att det är ett jävla okynne och jag fattar inte att folk låter sina hundar hålla på som dom gör, en del närmast uppmuntrar och jagar igång. Som om skällandet skulle vara något positivt eller nåt roligt.
Min har hittills aldrig sagt ett voff under träning och tävling och så ska det förbli. Tycker det är synd att man inte ska kunna vistas på träning/tävling utan att få ont i öronen för att det är ett sånt jävla oljud heeela tiden.
Att dom skäller i arbetet förstår jag men det är just det här skällandet runt planen som jag blir galen på! Det är ju bara att stoppa in hunden i bilen så är problemet löst? Ofta står det ju ekipage runt planen där hundarna skäller lika mycket som den hunden som körs.
Menar nu absolut inget ont om dig! Hoppas du inte tar illa upp, är bara nyfiken!
Det jag tycker är hemskt är när hundar står (och blir tillåtna att stå) och "tomskälla" vid sidan av planen timme efter timme. Det är vare sig bra för hundarna eller för människorna som sitter brevid.
34 hinder!?