Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trots att Betty för stunden är sjuk och agilityn känns jävligt avlägsen så har jag bokat boende till Hula samt anmält mig till maximera agility. Rimligt
Någon mer som ska dit?
Kan ju inte påstå att jag inte är sugenTrots att Betty för stunden är sjuk och agilityn känns jävligt avlägsen så har jag bokat boende till Hula samt anmält mig till maximera agility. Rimligt
Någon mer som ska dit?
Kan ju inte påstå att jag inte är sugen
Ja alltså det är något speciellt med stora agilitytävlingar! Jag har dock rätt begränsad ekonomi så skulle behöva hitta någon att dela boende medKlart du ska åka
Trots att jag bara kommer tävla vanlig klass 2 (en öppen klass ska vi testa) och egentligen kan åka på vilken annan vanlig tävling som helst så hoppas jag på en otrolig stämning, få se massa bra agility och få springa på inspirerande banor.
Ja alltså det är något speciellt med stora agilitytävlingar! Jag har dock rätt begränsad ekonomi så skulle behöva hitta någon att dela boende med
Men det är ju lockande med en så stor tävling där man kan köra med båda hundarna, oavsett om Asni är kvar i klass 1 eller lyckats ta sig till klass 2
Med Asni tävlade jag blåbär utan att hon kunde mer än att hoppa, svänga lite och ta tunnlarHur mycket har ni tränat innan ni har tävlat inoff för första gången, jag tänker lite på att starta i december men har inte helt bestämt mig