Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag svänger åt höger! Det har funkat bäst hittills, hon har haft svårt att få koll på sin bakdel och är ju en rätt stor Rottistik.
Kivina: Vad kul med film! Jag vill jättegärna se sen om jag får, så himla roligt att följa er. Jag har ju typ helt lagt ner bloggandet nu, så jäklarns tråkigt att aldrig få nån feedback... så om man vill se film på mig får man tjata här eller på FB .
Nej det är ruskigt jobbigt... Jag är en riktig prestationsmänniska dessutom och vill alltid höra att jag är skitbra och duktig. Är man smart påpekar man de brister man ser INNAN man ber någon annan kommentera filmen, då har man liksom skyddat sig själv lite... Och det värsta om man lägger ut film, typ här, är om man inte skulle få några kommentarer alls. Därför lägger inte jag ut film... Även om jag filmas rätt ofta .
Kl
Idag ska vi börja med allergiutredning ... så nu blir det en utmaning för mig att belöna på andra sätt än med godis ett tag. Jag belönar med boll ibland, men godis är ju så enkelt! Hoppas han kan vänja sig vid att bli belönad med torrfoder. Hittills har han spottat ut.
Nej, till att börja med ska jag bara ge det här torrfodret. Sedan kan jag ju ge det han tål. Det är möjligen om jag kan ge ris, det står som första ingrediens i fodret.
Nu börjar jag få ställandet på plats, ÄNTLIGEN!!!!
Började om helt och tränade enbart stadga och nu kan jag ställa honom, gå varv runt honom och även hopp omkring som en toka utan att han lyfter en tass.
Förutom linförigheten är det de moment vi haft störst problem med och nu verkar mina mål vara inom räckhåll.
Några tävlingar inplanerade?
Jag har som mål att ta mig till:
21/10 Järfälla
27/10 Märsta
4/11 Knivsta
10/11 Nacka
Men då måste linförigheten bli bättre först.