Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack asfaltsflickan och Philosophia! Jag ska se om jag finner något av det lockande som gör att jag tar mig runt..annars är det väl bara o inse att springa är inte min grej.
Jag rekommenderar varmt en bra pulsklocka och en schysst mp3-spelare (förutom givetvis bra skor och kläder) - utan de tekniska apparaterna hade jag nog inte gjort många kilometer på hemmaplan heller... jag är nu en statistiknörd som älskar att mäta och jämföra kilometertider, men jag tror att alla gillar sporren av att se svart på vitt hur man (förhoppningsvis) förbättrar sig och springer fortare med lägre puls i takt med ökad träning. Men lite ösig musik är också mer eller mindre ett måste för mig och för att komma in i en positiv känsla av hela grejen när jag är ensam ute i mörkret på grusvägarna och det blåser kall motvind. Börjar man tänka "nej fy fasen vad det här är trist", så ÄR det onekligen väldigt drygt!
Om du verkligen inte tycker löpning är roligt så skulle jag faktiskt ifrågasätta om det är rätt träningsform för dig? Jag gillar löpning och cykel men avskyr löpband och spinning och väljer därför andra former av träning på vintern! Jag tycker det är skönt med varierande natur, tid att tänka och bra musik!
kl
Fråga: vars har ni telefon och nycklar när ni är ute och springer? Man har ju oftast inte så mycket fickor..
kl
Fråga: vars har ni telefon och nycklar när ni är ute och springer? Man har ju oftast inte så mycket fickor..
Precis som Digbil har jag bara med mig en enskild nyckel och jag har dels en ficka bak på tightsen och dels en ficka på ärmen på min långärmade tröja. Så på vintern har jag två fickor och på sommaren en.kl