R
Raderad medlem 19815
Åh vad skoj med en pryl!
Jag testade att springa en mil på det mkt vänliga underlaget skog i söndags, och det funkade faktiskt! Så himla himl skönt att successivt börja få tillgång till den stress release som löpning är igen. Är dock fortfarande ganska kass gällande den där styrketräningen som jag också borde börja med, tänkte kanske försöka hitta en form som är skojigare för det. Kanske borde prova att springa till nåt utegym eller så! tror det mesta blir skojigare på sommaren också
!
Hur har ni tänkt med olika lopp som kommer? Jag kommer nog inte springa några alls, möjligtvis till hösten dock!
Äh, det var efter mycket vånda jag köpte den, är inte så förtjust i prylar, men behövde den för att kunna se hur snabbt jag springer. Men jag är nog snart fast och förtjust!
Jag hade egentligen tänkt anmäla mig till Stockholm halvmarathon i september, men kom på att jag då är på semester.
Hellasloppet ska jag springa, det känns som "mitt" lopp, det går nära där jag bor och brukar springa. Och sen Hässelbyloppet och tänker försöka satsa på att få en fräsig tid.
Har dock inte anmält mig till något av dem än.