Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inne och snokar på mina sidor på Skatteverket, men kan inte se något som gör mig klok på hur mycket jag får tillbaka (och om jag får tillbaka något över huvud taget).
Var ska jag kolla?
Går det att kolla nu, eller när blir det klart egentligen?
Om du går in på Inkomstdeklaration så borde du se belopp att få tillbaka. Det ser i alla fall jag.Jag är inne och snokar på mina sidor på Skatteverket, men kan inte se något som gör mig klok på hur mycket jag får tillbaka (och om jag får tillbaka något över huvud taget).
Var ska jag kolla?
Går det att kolla nu, eller när blir det klart egentligen?
Om du går in på Inkomstdeklaration så borde du se belopp att få tillbaka. Det ser i alla fall jag.
Om du går in på Inkomstdeklaration så borde du se belopp att få tillbaka. Det ser i alla fall jag.
Jag ringde och frågade för några veckor sedan. Jag betalar både a- och F-skatt. Den vänliga kvinnan som hjälpte mig sa att det var omöjligt att se nu hur mycket jag får tillbaka, men att det kommer in på mitt konto i början av december.Mmm, men där står det också att min deklaration inte är inlämnad så där ser jag inte vad som har hänt efter avdrag osv. Jag lämnar in via byrå, och de lämnar in efter alla vanliga människor, och skatteverket uppdaterar tydligen inte sidan efter ett visst datum = går ej att se.
Mycket frustrerande för denna rastlösa själ...