Vi som älskar mässing & svart läder tillsammans!

Vogue

Trådstartare
Jag avgudar mässingsdetaljer! :banana:
Svart läder, naturfärgat ludd & alla detaljer i mässing är något av det snyggaste jag vet! :love:
Speciellt till min fuxa! :d


Men attans vad det är svårt att hitta snygga saker! :crazy:
Det kommer mer och mer men saknar fortfarande en massa bett och snart borde väl dom där :devil: tillverkarna fatta att saker inte bara skall tillverkas i rostfritt&svart och mässing&brunt UTAN ÄVEN I MÄSSING & SVART! ;):D


Och om det är någon som vet vart man finner pelham med smal (12-18) gummi mundel & mässing på stången så skicka PM! :bow:
 
Sv: Vi som älskar mässing & svart läder tillsammans!

Tell me about it..

Köpte hoppsadel i höstas som hade mässingsdetaljer, och då måste ju resten vara det också! Är väldigt nöjd med min förbygel, men blir galen på att jag inte han hitta snygga träns med mässing! :mad: Bett hittade jag på en sida, (Horze var det nog..) men det var ju dubbelt så dyrt som samma modell i rostfritt! Sporrar fick jag tag i, men vill egentligen ha med trissa, vilket jag inte hittat... Säkerhetsstigbyglar i mässing verkar inte heller finnas, eller så är jag dålig på att leta :p

Funderar ärligt på att ge upp mässingen och köpa nya grejer i rostfritt istället, och strunta i att sadeln har sina små mässingsgrejer... :cool:
 

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
785
Utrustning Jag använder bara svart och mässing på mitt läder + spännen/detaljer, allt annat är strängt förbjudet! :love:;) (Undantaget är mitt...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 861
Senast: bigganl
·
P
Utrustning Hej! Jag är ute efter en brösta helt i läder. Den skall användas i estetiskt syfte snarare än praktiskt och kommer inte användas...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: Phillippa
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt...
2
Svar
32
· Visningar
2 424
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp