vi Hästtjejer

Sv: vi Hästtjejer

Det var FRÅN före:
"De får utföra mycket avancerade uppgifter, allt från att spika ihop hagar till att ta beslut om avlivning. "

Först och främst är det en kortad text, sen så är "uppgifterna" inte direkt specificerade.
Å andra sidan; att fixa ett korrekt stängsel med jordning, el etc är inte det enklaste - det vittnar inte minst alla stängselfrågor här på forumet om. :angel:

Läste ni kommentarerna, folk som tror att ridning är att behandla hästar som underlägsna varelser eller att "slicka uppåt och sparka med hovarna nedåt".

Hmmm... :confused:
Intressant att man själv väljer att hävda såna obefogade åsikter, bättre att kolla upp hur det verkligen är. Eller? :confused:

:bow:

Mamma tycker det är bra att ta med i arbetssökan att man har häst och lärt sig ta ansvar genom den. :)

:bow:

Mamma tycker det är bra att ta med i arbetssökan att man har häst och lärt sig ta ansvar genom den. :)

När jag gick arbetslös sa min kontakt på Arbetsförmedlingen att det är en jättebra erfarenhet och att man ska ta med det!
Det visar ju att har man häst så så måste man ju ta sitt ansvar!
Och även att ha häst kräver ju ibland lite muskler!

Liknande trådar

• Låst
Relationer Kommentaren "desto fler svar desto bättre" lades till då jag vet att nästan ingen människa är den andra lik, men grupper av människor...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 258
Senast: LenaH
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 243
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 794
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hejsan, Jag läser ofta här på forumet och jag vet och förstår att man ska låta sin häst "bo" in sig när den får nytt stall, ny ägare...
2
Svar
20
· Visningar
2 912

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat