Vi har köpt valp!

bollen__

Trådstartare
Ooh, det är så mysigt att vara hemma nu när man har en gooing till valp att busa o gosa med.
Hon har legat jättelänge i mitt knä nu när jag suttit här o skrivit.
Det är en korsning mellan schäfer/dalmatin-bordercollie/samojed.
Hon är 12 veckor och så söööt!
Me like!

Sv: Vi har köpt valp!

Hon är så söt! idag morrade och lekte hon med en oliv som mamma tappat på golvet! man kan ha kul åt mycket! haha.
Ska försöka fixa bilder innom kort, de är tagna men jag har de inte hemma på datorn bara!

nä men en komips på skolan har en :) har du fått den nyligen eller? dom e ju fruktansvärt söt dom där :D

krajna.jpg

Här är hon, är hon inte söt?! :love:

Senast ändrad:

Ja hon är så jäla söt asså!! :) synd bara att hon va så pass gammal när ni hämtade henne :crazy: men det går nog bra ändå :p hade dom fått såld alla valparna eller? för jag har sett ett bra tag att dom haft svårt å få iväg dom..dom sänkte priset hela tiden så kompisen blev ganska sur eftersom hon betalade tro om det va 3000 eller hur det va..:p jaja gudomligt söt e hon iaf :D

Det var bara hon kvar när vi var dit.. Tur det eftersom det var henne vi ville ha! :)

Vår förra hund var också 12 veckor när vi fick henne, så det ska nog gå bra!

Vilken tur ni hade då :D
Jaha, jamen dåså :p då är det ju absolut ingen fara ^^ hehe...inte för att det hade egentligen vare det annars heller :p jaja :P

Okej ^^ trevligt :) själv är man från "byhålan" (vet inte ens om det är så stort att det kan kallas byhåla) Klockestrand :bump: hehe...

oki! du, har inte din kompis nån buke? eller nått.. skulle va skojj å hålla kontakten å få se bilder sen å så! :)

Ohhh, va sööööt :love:
En fyrvägskorsning precis som min lilla (oj, hon är inte så liten längre :o )

Liknande trådar

M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 586
Senast: Shark
·
Övr. Hund Hej! Vi har köpt en valp, en underbar blandis mellan pappilon, Shih Tzu och Schipperke. Hon är otroligt söt och busig. Hon är mest...
Svar
5
· Visningar
924
Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 464
Senast: stintans
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 627
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama