Singoalla
Trådstartare
Eftersom det här ämnet dyker upp hipp som happ i diverse diskussioner så är jag nyfiken på vad ni tycker. "Uj uj uj vad hen skryter i sociala medier", "Men vem bryyyyyr sig om att du ska gå och handla mjölk?", "Ehrm.. det där är väl lite privat att skriva?", "Hoppsan hejsan här var det mycket hud!" Ni känner säkert igen kommentarerna, och åsikterna tycks vara lika många som användarna. Personligen är jag väl av åsikten att om du stör dig - sluta följa. Det är ju trots allt personliga konton och individens fria vilja att dela med sig av vad hen känner för, inom lagliga ramar, och du är inte tvingad att följa. Men med det sagt så kan man ju ändå få tycka att vissa är ute och slirar lite utanför de sociala mediernas vett och etikett.
Observera att trådens prefix är lek och tjatter så vi behöver ju inte vara gravallvarliga här. Vilka "regler" på sociala medier följer ni, och vad tycker ni är vanliga hej-kom-och-hjälp-mig?
Observera att trådens prefix är lek och tjatter så vi behöver ju inte vara gravallvarliga här. Vilka "regler" på sociala medier följer ni, och vad tycker ni är vanliga hej-kom-och-hjälp-mig?