vetrinären

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare krristin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 681
K

krristin

nu komme snart veterinären..de e de värsta jag vet!!
hästen min har trampat ner i ett halvmeter djupt hål, bland en massa stenar i hagen..de känns som att det är mitt fel!!
tyckte att jag hade kollat över hagarna ordentligt f¨rån faror..men nej!
bara det blir bra igen:(

Sv: vetrinären

Det är sånt som händer! Det kan ju ha legat saker över så du missat det! Min häst trampade ner i en brunn som var på gödselplattan,det låg lock på, men troligtvis har hon gått precis på sidan! Jag hade inte en aning om att det fanns där, pga att det var massa gegg som låg över! Kände oxå att det var mitt fel! Hon fick en lång reva och var jämntjock i benet över en vecka! Hoppas det går bra!

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 239
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 059
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 483
Senast: Idaw83
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
821
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka