Hur ska du ha det? Olagligt eller att ett försäkringsbolag säger att man inte får? Plus det faktum att det finns rabatter och olika prislistor i vart och vart annat företag.
Du har uppenbarligen bestämt dig för att något är olagligt som tillämpas i stort sett i all företag. Dessutom hänger du upp dig på ordet prislistor medan jag tydligt markerar att hur olika priser uppnås är totalt likgiltligt, rabatter eller utelämna vissa poster i räkningen går lika bra. För mig är det oviktigt om det är just prislistor.
Och du har bestämt dig för det enda sättet att åstadkomma olika priser är att ha olika prislistor och att detta förekommer inte för det är olagligt. Alla som vittnar om att priserna kan skilja ljuger därför. Det verkar inte ligga dig för att tänka utanför boxen, förlåt prislistan, eller se på verkligheten hur det fungerar. Olagligt eller inte så förekommer olika priser för samma vara i stort sett över allt. Det faktum tycks du ignorera totalt
Du är bra rolig, tur du vet bättre än jag hur jag tänker. Synd bara att du inte läser vad jag skriver innan du talar om vad jag tycker. I så fall hade du knappast trott detta.
Faktum är att i stort sett allt utom rent personliga saker som diskuteras på Buke har diskuterts för. Ofta på buke men även andra forum. Så stackars dig, det måste vara något slags tvångsmässigt beteende att engagera sig i en tråd och ett forum som du tycker är "rätt så tröttsamt och totalt meningslöst."
PS. Du borde inse att jag läst tråden jag var med och diskuterade i. Du refererar till och med till det. Så det din härskarteknik att hänvisa till den funkar inte så värst bra är extremt lätt att genomskåda.