Har inte läst allt i tråden, bara början..
Men vi var in med min prins i december för att ta reda på varför han ramlade och jag är så jäkla nöjd med Strömsholm! Vi hade också hört om priserna innan, men jag tycker inte att det var något jag reagerade på.
Dom gjorde hältutredning, neurologisk undersökning, röntgen av halskotpelaren och den nya TMS som mäter impulserna mellan hjärnan och musklerna. Detta uppdelat på 2 besök med en hel del sedering då han krävde mycket för att bli tillräckligt trött, sluträkningen vart på 15000kr, våran del på ca 7000 (självrisk, 15% och TMS undersökningen som inte försäkringsbolaget tog).
Dom tog även in honom på ett tredje besök gratis då tekniken strulade och dom ringde när man bad dom, svarade på frågor och den ungefärliga summan dom gav oss innan stämde nästan exakt, dom sa direkt att dom inte visste om försäkringsbolaget tog TMSen då den är så ny i Sverige.
Och dom vart väldigt måna om att få till en bra undersökning för att inte försäkringsbolaget skulle protestera emot att han dömdes ut och sen avlivades så att jag skulle få ut livvärdet.
Han var även in för 1 år sedan när han hade fraktur på näsbenet och opererades plus stod inne några dagar, inget hutlöst där heller.
Så ja dom kanske är lite dyrare med vissa saker om man jämför, men kontakten och bemötandet är för mig värt en del. Jag har absolut inget att anmärka på.