Veterinärkostnader!?

nangiialaa

Trådstartare
Ska till veterinären i övermorgon med mina två små kärlekar till katter. Dem har fått öronskabb så dem ska titta på det och den ena har börjat spy en del så det ska dem med titta på, någon som har en prisuppfattning om detta?
Jag bryr mig inte så mycket om priset egentligen men jag vill inte bli totalt chockad bara när jag väl står där och ska pröjsa :)

Supertacksam för svar! :)
 
Sv: Veterinärkostnader!?

Det är tyvärr fullkomligt omöjligt att svara på vad det kommer kosta. Allt beror på vad veterinären vill göra med katterna.
En undersökning utan några prover osv kostar väl runt 3-500, häromkring iaf.
Sedan så plussas ju det på rätt friskt om det ska tas prover, behandlas, röntgas osv. Tala om ifall dom är försäkrade eller inte och du har ju givetvis rätt att få veta innan dom gör ngt med katten vad det kommer kosta.
 
Sv: Veterinärkostnader!?

omöjligt att säga exakt med kostnaden men är det öronskabb be att få stronghold i nacken inget annat.
 
Sv: Veterinärkostnader!?

Jojo, att man inte kan säga ett "exakt" svar förstår jag med. Vill mest ha en uppskattning för min egen del så man är "berädd". Har tack och lov aldrig behövt åka iväg med de små liven innan :)
 
Sv: Veterinärkostnader!?

Fast det går inte ge ett ungefärligt svar heller då vi inte vet vad ena kattens problem är och vad som behöver göras.
 

Liknande trådar

Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 140
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 285
Senast: monster1
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 654
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp