KSF
Trådstartare
Med lyxen i att ha friska hästar, eller att ha en extra som kan ställa upp när den andra blivit skadad har jag aldrig behövt stryka mig på grund av skadad häst från en tävling. *PEPPAR PEPPAR* I alla fall inte så allvarliga saker att en veterinär eller läkare varit inblandad. Förens igår, nu står jag här med en skadad häst som ska vila efter att haft en slang i näsan och blivit sederad. Behöver inte säga att helgens tävlingar är högst icke aktuella.
I alla fall till frågan som efter många år på tävlingsbanan känns konstig att fråga: Hur skickar man in ett vet. intyg? Jag förstår att jag ska maila tävlingen som skrivet på ryttarmeddelandet, men ska jag meddela innan jag drar tillbaka anmälan varför och att jag kommer skicka ett sådant? Vad är det jag ska skicka till dem exakt?
Det var inte hästens vanliga veterinär och jag tänkte inte så mycket på just detta när ambulatoriska var ute.
I alla fall till frågan som efter många år på tävlingsbanan känns konstig att fråga: Hur skickar man in ett vet. intyg? Jag förstår att jag ska maila tävlingen som skrivet på ryttarmeddelandet, men ska jag meddela innan jag drar tillbaka anmälan varför och att jag kommer skicka ett sådant? Vad är det jag ska skicka till dem exakt?
Det var inte hästens vanliga veterinär och jag tänkte inte så mycket på just detta när ambulatoriska var ute.