• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Mela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 001
M

Mela

Tänkte bara kolla lite hur det är när man tävlar på klubbtävlingar. Vad e det för papper på häst och sig själv man behöver för att kunna tävla. Jag har grönt kort och hästen e vaccinerad vad mer krävs?
tack så mkt

Sv: vet nån?

Kan vara olika regler på olika klubbar, men oftast krävs ingenting. På vår klubb visar vi inte upp något innan vi startar, betalar bara.

Vill du vara helt säker är det lättast att höra med din klubb.

olika från klubb till klubb. En del kräver grönt kort, andra inte. Några speciella papper på hästen brukar väl inte behövas, men däremot kräver nog de flesta att hästarna ska vara vaccinerade.

det är upp till klubben att bestämma. de flesta kräver grönt kort

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Fiorano
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 417
Senast: Mirtai
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 405
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka