Vero Modas storlekar

kolblakkur

Trådstartare
Någon som har bra koll på Vero Modas storlekar? Har storlek 36 i toppar hos H&M. Motsvarar det S hos Vero Moda? Blir lite fundersam när modellerna på bilderna har storlek S och de är smalare än mig.

Någon som har bra koll på Vero Modas storlekar? Har storlek 36 i toppar hos H&M. Motsvarar det S hos Vero Moda? Blir lite fundersam när modellerna på bilderna har storlek S och de är smalare än mig.

Jag tycker nog att Vero Moda generellt har något större storlekar än HM. Tveksamt om det motsvarar en hel storlek dock.

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
902
Senast: Pilot
·
Hundträning Jag tänkte börja träna specialsök lite på skoj med båda hundarna :) Sitter därför och är i begrepp att beställa dels bitar av röd Kong...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Fille
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 220
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka