Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar

Sv: Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar

Jag kör ju förbi GBG ;) Så det löser vi :D

Åh, du räddar mig :D! Fy farao vad schysst det skulle vara, jag skjuter självklart till bensinpengar :bow:!
Jag ska titta på lite flyg idag men det borde lösa sig. Tror att det kan vara på hemvägen det blir lite knepigt då jag måste fara någon timme innan fyra för att hinna med planet :confused:

Är ju bara kul med lite sällskap på väg upp, du får agera kartläsare ;) Vi får snacka på msn så vi spikar tid sen när vi vet tider och så som gäller :D

Haha, vi verkar missa varandra på msn hela tiden :grin: Snart får vi avtala en tid haha!

Jag la till dig på msn, så om du får en förfrågan från en Jonna så är jag skyldig ;)

Hej:) kanske inte är någon som aktiv här längre men ville bara fråga hur utbildning varit så här långt? som jag fatta det är det första året? Har tänkt o söka i höst:) Låter som en väldigt bra utbildning iaf:)
Mvh Hanna

Hej:) Jag har tänkt att söka till den här utbildning i höst, så undarar bara va ni som går första året nu tycker om kursen?:) Det låter ju väldigt bra:),,,,?
Mvh Hanna

En jätterolig utbildning!

Jag kom in förra året, tyvärr var jag efter ett tag tvungen att hoppa av pga förändrad arbetssituation och lägre lön (bor längre norrut så det kostade en slant att kuska ner). Men utbildningen är absolut sökbar! Och den behandlar verkligen allt man kan och inte kan tänka sig vad gäller verksamhetsledning. Är det något jag sörjer är det att jag inte kunde gå färdigt den!

Såg nu att tråden va gammal :D

Ni som kom in träffade ju jag alltså, vad roligt! :) En oplanerad buketräff som jag inte ens visste jag varit med på med andra ord ;):D

Senast ändrad:

Vi påbörjar sista terminen när som helst, har trivts superbra och träffat några av mina idag allra bästa vänner :bow:. Jag pendlar från Umeå, visst är det slitsamt men så värt det. En bra utbildning för oss som inte vill/kan komma in på någon större utbildning och kanske tvingas flytta. Mycket företagande och ekonomi, inte min kopp te men så viktigt att kunna ;) Dessutom tror jag att nästa kull får det ännu bättre när vi försökskaniner fått ha åsikter om förbättringar osv hela tiden. Sök säger jag :D

Ja, alltså, jag kommer nog att söka om den. Är så suuuuuur att jag inte kunde gå färdigt! :( Precis, nu har ju ni testats så när man kommer tillbaka går allt i kuggarna redan :p

Och jag saknar er!! Du kan väl hälsa till de andra nästa gång ni ses? Var valde du att göra "praktiken"? (Det va ju ingen praktik men jag kommer inte på ordet :D )

Jag ska hälsa :laugh: ! Tur att det går att söka igen, och säkert igen!
Jag fick faktiskt jobb på en seminstation så jag har härjat där hela sommaren :bump: Superroligt och mycket lärorikt! Hur går det för dig? Trivts toppen på nya jobbet?

Perfekt! Så härligt gäng :love:
Precis, Mia sa att jag va hjärtligt välkommen tillbaka så jag kommer absolut att göra ett nytt försök :)

Nej men vad roligt! Vad spännande!

Nej för tusan, inte ett dugg, haha :D Jag ska därifrån fortast möjligt! Planen är att starta upp lite småskaligt med det egna under vintern, lägga grunden, att leva på det på heltid kan ju bli besvärligt i början, men det ska i alla fall bli roligt :)

När blir ni färdiga med utbildningen?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla! Är sugen på att söka till Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar programet som dom har på BYS. Så undrar om det är...
Svar
0
· Visningar
562
Senast: MilkyWay
·
Skola & Jobb Jag har ett litet dilemma här nu som det skulle vara bra om ni kloka bukisar kunde ge mig lite input. Jag står mest still och stampar...
2
Svar
21
· Visningar
2 070
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 466
Senast: Wonna
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 421
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka