Verksamhetsförsäkring

PopcornPlayer

Trådstartare
Vilket bolag har ni som driver verksamhet?
Länsförsäkringar verkar ju onekligen insatta i hästverksamhet, men Agria vill jag undvika till varje pris.
Har helst både hästar och verksamhet i samma försäkringsbolag.
Dina verkar ha bra priser, men priserna på importhästar är ju skyhöga, och de har jag ett par stycken.
Sveland? Där har jag de flesta hästarna försäkrade idag.

Sv: Verksamhetsförsäkring

Ska du verkligen byta försäkringsbolag på hästarna?

Jag har hästarna försäkrade i det bolag de var när jag köpte (fn Dina och Agria), för att minimera risken att stå utan ersättning. Verksamheten i Länsförsäkringar.

Sv: Verksamhetsförsäkring

Ja, om de behövs.
Två bytte jag bolag på för ett, respektive ett och ett halvt år sedan när jag köpte de. Den tredje har haft samma försäkringbolag i tre år och tidigare varit oförsäkrad i sju år. Den fjärde är oförsäkrad.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag står inför ett ev köp av en till häst, en ponny. Det är en fyraåring som är helt oförsäkrad eftersom uppfödaren har ett stort antal...
2
Svar
33
· Visningar
2 602
Kropp & Själ Är jag placerad på fel ställe? Känner ni ibland också såhär? Jag är trött på storstadslivet. Ekorrhjulet. Stress. Trötthet. Prestation...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: labb
·
Övr. Hund Okej att jag förstår det är dyrt för försäkringsbolagen med veterinärvårdsförsäkringar. Men seriöst - vad är det som händer med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 547
Senast: Picky
·
Hästvård Fick ikväll samtalet jag INTE ville ha. Min älskade lilla kallblodsdam som är utlånad till fodervärd har fått fång igen. :cry: Hon...
2
Svar
38
· Visningar
5 665
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter