E

ErikaSi

Nån som vet hur storlekarna är?
Jag har ett halvblod 170cm i mkh...
Vad har ni för storlek på era halvblod? M eller L?
Ska köpa Pro Classic (de med läderinsida) både fram och bak.

Tacksam för svar! :banana:

Sv: Veredus

Kanske ska ligga på utrustning...

Jag har strl M på min lilla stora häst som har ganska normala ben.

jag har M på min enorma häst... eller det känns så, allat annat jag köper är för litet. Hon är ca 175 och inte klen. Jag köpte visserligen skydden i tjeckien, men det kan väl inte vara någon skillnad?
Enda skydden som passar.

Dom är ganska stora i storlekarna. Köpte M till d-ponnyn och dom är på gränsen till förstora.

Sen beror det på vad för ben din häst har.:) Om den har kraftiga ben eller smala ben och ifall den har "långa" ben eller "korta" ben.

Min 4 åring har L i sina Veredus, och han e typ nästan 170 hög. Men som sagt de är ju beroende på vad för ben din häst har. Annars köp ett par M och prova och passar dom inte är det ju bara att byta.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästvård Funderar på att köpa filttofflor/waterboots till hästarna att sätta på hovarna innan hovslagaren kommer eller som nu när det är väldigt...
2
Svar
20
· Visningar
1 628
Senast: janna
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar