Veredus - storlekarna?

F

Farouk

Jaa. Dom ska tydligen vara stora i storlekarna, men HUR stora? :confused:

Mitt C-ponnysto (New Forest) kan inte ha ponnystorlek på Eskadrons, alldeles för små. Full är alldeles för stort.

Kollade på Veredus nere i Falsterbo, men kunde inte "mäta" dom, för att se om dom hade kunnat passa just min häst.

Det är möjligtvis inte någon här inne som har ett par kotskydd från Veredus (helst dom med gelégrejset :p) som kan berätta om storlekarna?

jag har L på mitt halvblod, han är 163 och inte speciellt grov. Kanske inte hjälper så mycket, har du ingen i stallet som har veredusskydd så du han prova?

Jag är nästan säker på att du ska ha small. Jag har medium på mina till mitt halvblod på 160. o han skulle ej kunna ha mindre. Dom e lite stora på min doonny så. S tycker jag : ) o tror : D :bump:

Har eget stall, så det är lite svårt :D ;)
Ska be vår lokala ridsportsaffär ta hem ett par, så får vi se. :)

Liknande trådar

Utrustning Ska köpa nya benskydd, ett par veredus. Men är osäker på storlekarna. Vad för storlek i veredus är lämpligt till en stor d-ponny med...
Svar
8
· Visningar
7 347
Senast: Ketrawzc
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 222
Senast: cassiopeja
·
M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I onsdags, vid lunch ungefär, packade jag och en kompis ihop oss och rullade ner mot Falsterbo. Tältet packat och vi skulle tälta på ett...
Svar
1
· Visningar
1 207
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 397

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka