Veredus skydd m fårskinn?

F

Fjanton

Finns det svarta veredus skydd med fårskinn? namn? Pris? affär? tack på förhand!:bow:

Sv: Veredus skydd m fårskinn?

Det kanske finns den gamla modellen med kardborre. Tror inte att de gör det nu i den nya modellen.
Men varför fårskinn???
Det är bara jobbigt att hålla rent och snyggt...

Det kanske finns den gamla modellen med kardborre. Tror inte att de gör det nu i den nya modellen.
Men varför fårskinn???
Det är bara jobbigt att hålla rent och snyggt...

har mkt andra fårskinnssaker så det matchar plus att han lätt får skav.

Den nya Veredus modellen finns med fårskinn!
Heter typ samma som den gamla modellen hette tror jag.

Den nya modellen finns med fårskinn, kostar runt 1200 för fram tror jag. Har sett dem lite överallt, Skara eler Charlies har dem säkert! :)

Har du provat med läderinsida? Jättebra för skavhästar:)
Men som sagt- det verkar ju finnas. Jag har faktiskt inte sett dom! Fast iofs har jag inte letat heller...

Finns det svarta veredus skydd med fårskinn? namn? Pris? affär? tack på förhand!:bow:

Grand Prix heter den galma modellen med fårskinn. Men jag har även sett den nya moeddeln med fårskinn.

Annars har jag ett par bruna, av den äldre moeddel till salu som knappt är avnända :angel:

Liknande trådar

Anläggning Vi har fått möjlighet att för ett bra pris köpa en villa som på tomten har stall, verkstad och loge. Dock har gården ingen egen mark för...
2
Svar
27
· Visningar
4 355
Senast: AntiPrimax
·
Hundhälsa Hej! Jag har letat och letat men inte funnit någon bra så därför vänder jag mig till er. Jag har en liten cavalliertjej som pga saknade...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: hundtant
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsväst till min dotter, snart 5 år. Jag hittade denna på XXL som var nedsatt till 600kr, från 1200. Är...
Svar
6
· Visningar
519
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar