Veredus olika skydd

P

piggis_83

Ni som har Veredus skydd, vilken modell har ni?
Såg på Falsterbo att det fanns nån modell (senskydd) som hette ProLight, o kostade 600-700.
Sen nån annan modell på senskydd som var dyrare, typ 1100-1200 med läderinsida tror jag?
Vilken är bäst?
Finns det låga bakskydd som är likadana i material osv som senskydden?

det finns bakskydd som är likadana som framskydden :)
De med läder är väl lite mer exlusiva bara antar jag, pro light är ett par mycket bra skydd!

gå in här och titta:
http://www.equalityline.se

Veredus er mycket bra- allihopa! Om jag vore du hadde jeg kollad också på Dy'on också :love: Finnes på samma link som ovan :love:

Tack nu har jag kollat.
De billigare skydden hade nån sorts lycra-insida. Är det ungefär samma som i Eskadronskydden?
De med läderinsida borde nog hålla bättre va?
Insidan som är i eskadronskydden tkr jag går sönder (går hål på) efter ett tag, så är det liknande i Veredus-skydden så blir det nog de dyrare med läderinsida :confused:

Jag har ett par "Anatomic Thermo Gel" Tycker att dem funkar väldigt bra, är mer än nöjd!! :)
Har även två par med Veredus Pro-Light, helt godkännda! :)
Eftersom jag rider mest dressyr så måste jag erkänna att dem mest ligger då jag lindar vid ridning, men när jag hoppar är dem perfekta! :cool:
Insidan är av lycra material, jag har förut användt Eskadron skydd och insidan har nopprat och sedan lossnad och som du skrev gått hål, men inte på min Veredus! :love:

Ja, du har vel iofs. fått svar. Selvsagt er vel leder det definitivt lyxigaste og kanske det besta- men om man må ta ekonomin i fråga så... :crazy:

:bump:Jag har svarta med brunt läder i. kanonfina o jättebra passform : )

Ja de med läderinsida såg ju lite lyxigare ut :p
Får nog bli ett par sådana, bruna med brun läderinsida :love:
Så köper jag nog en omgång bruna eskadron (senskydd) att ha hemma, de gamla ser inte så roliga ut längre :smirk:
Tack för alla svar! veredus verkar va ruskigt bra! :)

Jag ska be "min" ridsportsaffär att beställa hem kotskydden med Thermo Gel snart :love:
Äntligen hittat ett par som PASSAR. :p

Jag har ett par prolight och ett par thermo-gel. Tycker båda sitter bra och håller sig fräscha

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 451
J
Hoppning För mej är det är mörk djungel alllt det hära med utgående, nya modeller osv. Jag är ute efter ett par senskydd, bak och fram. Ingen...
Svar
12
· Visningar
3 883
Senast: Camisado
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har...
2
Svar
32
· Visningar
3 853
Senast: Salinero
·
P
Utrustning Fler än jag som tycker dom e så snygga?! Blir mer o mer förälskad i dom :D Gjorde ett fynd idag på Börjes (tror jag iaf....!) Va där...
2
Svar
30
· Visningar
2 229
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka