Verdus till b ponny ?

thehorsesxD

Trådstartare
Hej! Har letat ganska länge efter verdus benskydd som är små nog att passa min B-C ponny ! Han har storlek shetl på sina nuvarande från hkm som passar bra. Verdus har ju typ bara S M L på sina benskydd och S värkar vara ponny som skulle vara klart förstora :crazy: nån som har / vet om det finns små sådana, isåfall vart ?? :) tacksam för svar ;)

Veredus finns endast i S, M och L.
S är tillräckligt stora för att passa mitt nätta halvblod så tyvärr, du får nog kika på andra märken istället.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska köpa ett par benskydd från lami cell och undrar hur dom är i storlekarna? Om dom är mindre eller större. För jag ska inköpa...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Elektron
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 268
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Hej! Dottern har ett D-Ponny sto med täckesstorlek 125 cm som jag letar skrittäcke till. Hennes ländtäcke är i ponnystorlek men passar...
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: zingoo
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
3 969
Senast: Barrel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023