Ventilationshjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ccarinamagdalena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 593
C

ccarinamagdalena

Jag skulle vilja ha rekommendationer på en bra ventilationshjälm som är av lättviktstypen som man kan ställa in passformen på. :banana:

Sv: Ventilationshjälm

Casco har väll en hjälm som man kan anpassa storleken lite på vad jag har förstått.
Har själv varit ägare till en Troxel Spirit som numera är såld, denna "täcke upp" ca 2-3 storlekar. T.ex. var stl. L = 57-59 tror jag det var. Stl. 59 motsvarade väll hjälmen "som den var" och hade man t.ex. stl. 57 så följde med några slags inlägg, som man kunde lägga in så att hjälmen vart mindre.. hoppas du förstår..
Den var mkt bekväm, satt mkt bra på mitt huvud!

Troxelhjälmarna saluförs af Kefly Enterprise AB i vilket fall som helst. www.kefly.se

Liknande trådar

Fritid Jag behöver hjälp. Min mor fyller 60 år och jag skulle vilja bjuda henne på middag och övernattning. Letar efter rekommendationer på...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: cewe
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 498
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka