Vem vinner derbyt??

martha

Trådstartare
Undrar om Giant Diablo är så fruktansvärt överlägsen alla andra, eller hur reagerar hon på att få tryck/svar?? Det är ju ena riktiga tuffingar hon ska ut o möta nu....
Personligen gillar jag inte Walmann( har vart på semester med honom :crazy: ) så för dens skull skulle det vara kul om nån annan vann :rofl:
Å andra sidan är ju hästen en gudabegåvning så för hennes o ägarnas skull skulle det ju vara roligt......

Tippa nu...

Jag skulle VILJA att Makhtoub Jet vann...för Olles skull :bow: :bow:

Sv: Vem vinner derbyt??

Jag tror nog Giant Diablo vinner om hon får bra resa. Häxar det lite på vägen blir det svårare...

Det vore roligt för Olle om han vinner för då kan TV och tidningar sluta tjata om det.

Men... jag hejjar på Dumle Loss. Jocke är en liten tränare som fått fram flera bra hästar. Och så ska jag (förhoppningsvis) få ett föl efter Deliberate Speed nästa år... så det vore ju inte helt fel om Dumle eller Tunk Nafets vann...

Giant Diablo är ju rätt tuff hon med, men omöjlig och slå är hon ju inte.... Som vanligt beror det nog på hur loppet blir kört, hon är i alla fall inte så överlägsen så hon vinner oavsett löpningsförlopp, det tror jag inte.

Vore hemskt skoj annars om OG kunde få vinna någon gång, det har han förtjänat.

Gazza Degato var väl bästa hästen idag i alla fall, eller vad säger ni? :bow:

Giant Diablo är väl godkänd, men nog var hon väl lite sämre än i kvalet? Annars tyckte jag det var mycket galopper, utan att det var några direkta tokkörningar, men det kanske hänger på nervösa kuskhänder :angel:

Jaa, stort grattis till Gazza Degato och Tom Horpestad och alla andra runt hästen. :bow:

Håller med om att det var lite för mycket galopper i loppet men det hände en del och var lite positionsförändringar på vägen, underhållande!

Hejja Värmland :D

Vilken seger!!!! Å var roligt för horpestad :bow:
..hästen hade egen massör med sig också..Mikael Eriksson (Calle Sting för er som kommer ihåg)

:bow: :bow:
Hmm skulle kunna tänka mig att efter avklarad utbildning att bli "Privat Massör" :angel:
Har förresten nyss kommit från ett till steg i utbildningen... puhh det snurrar en massa latinska ord i skallen hela tiden :confused: Var in och körde snabbjobb med BR på banan idag och satt och mumlade/tänkte på latin där bak i vagnen :confused: Drömmer tom om hästmuskler :eek:

Nu är jag äntligen här igen(Camarotheking)

Tänkte bara säga,även om det inte spelar ngn roll att Mikael inte var med till Jägers.

Ahaaa...var det bilder från gården hos Tom dom la in då :rofl: vicka busar...

Hur är det däruppe nu då...kaos :D

Synd att Dumle fick kross-skada på senan. :cry: :cry: :cry:

Jag har haft en sådan skada en gång, och hon höll aldrig att träna igång igen. :( Om jag förstått rätt så är en sådan senskada allvarligare än en "invändig" senskada.

/// ghost

Oj då...visste jag inte...men jag vet att det finns nåt som kallas stötdosterapi som man kan använda sig utav...Gutsy Cast fick det då han var hos mig...han var väldigt illa däran faktiskt....men han startar ju och går dessutom också bra nu....så man behöver ju inte ge upp hoppet direkt....

Liknande trådar

Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 208
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Utställningen i Bröndby, Köpenhamn, Danmark, igår söndagen den 16 september blev en intressant tillställning. Jag bestämde mig inte ens...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama