Vem Vann?????

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Miss_Trouble
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 331
M

Miss_Trouble

Jag var inte hemma och kunde se reining i globen....
Vem vann??? Hur gick det för dom? Var det någon som gjorde skräll eller super i från sig snälla jag måste få veta snart!!!! :bow: :bow: :bow: :bow:

Re: Proud n Smart!

Tack för tipset tänkte inte så långt som att gå och kika där!!! :rofl:

:bump: Är det någon som har filmat reiningen???!!! :bump:
Eller vet om det kommer med på TV:n.....

Tv+ sände ju allt direkt om jag har fattat det hela rätt, men det är ju för sent nu...
Svt brukar ju alltid ha riktigt lååång sändning ifrån Globen och med stor sannolikhet är reiningen med. Håll utkik i tv;tablåerna. Det var väl värt att se. Förresten har ju Globen gjort en egen film i år också så du kan till och med köpa den så får du se allt. Kolla in deras hemsida. www.stockholmhorseshow.com
C

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 295
Senast: Enya
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 073
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 321
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka