Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den.Jag är inte Miss, men kan väl skriva under på att jag också ligger med "vem som helst" (som ser bra ut, that is), så jag kan svara för mig: För att sex för mig inte är något personligt eller kopplat till några känslor. Det är ren fysisk njutning som har potential att bli större ju bättre mannen ser ut (fast det förutsätter ju fortfarande att han är bra i sängen). Helt enkelt.
Nu blev jag nyfiken, varför ligger du med vem som helst, eller ja, hur tänker du? Om det är är en för personlig fråga förstås, då ber jag om ursäkt
*kl*
Paul Rudd:
Ryan Gosling:
Moritz Bleibtreu:
Russell Brand:
(Herregud, nu måste jag gå och onanera.)
Jag är inte Miss, men kan väl skriva under på att jag också ligger med "vem som helst" (som ser bra ut, that is), så jag kan svara för mig: För att sex för mig inte är något personligt eller kopplat till några känslor. Det är ren fysisk njutning som har potential att bli större ju bättre mannen ser ut (fast det förutsätter ju fortfarande att han är bra i sängen). Helt enkelt.
Kära vänner, vem fan tänker inte illa om sig själv?! Vi är nog alldeles för många som gör det
Gräslig snubbe!Brittisk stå-upp-komiker, skådespelare, krönikör, författare, programledare etc.
Han pratar skönt också: https://www.youtube.com/watch?v=J5PCIz1tEwo
Men GE mig!!
Jag tycker att även pappa John Winchester är en riktig heting. Och ängeln, vad heter han nu, Micha. Supernatural är full av godingar även om Jensen är den hetaste av de heta.
Brittisk stå-upp-komiker, skådespelare, krönikör, författare, programledare etc.
Han pratar skönt också: https://www.youtube.com/watch?v=J5PCIz1tEwo
Jag är tvärtom, när kläderna är av är det självhat, men med kläderna på står jag ut med mig själv åtminstone
Och nej, jag går inte på stranden, möjligtvis påklädd
KL
Modeller har aldrig riktigt varit min kopp te men det har däremot italienare alltid varit så han är kanske inte så otippad ändå. Jag skulle inte banga att banga Mariano Di Vaio
Hörru Det är ju så sorgligt det du säger! Sex och bada är ju bland det bästa som finns! Och detta med sommarbad!
En varm strand, sanden mellan tårna, tiden som stannar upp och vattnet som svalkar din hud. Åh vad jag älskar det! Helst ska man så klart vara ensam där, men det är oftast ganska svårt för det verkar som fler folk oxå uppskattar sommarstränder.
Nu sexar jag tyvärr åt skogen för sällan, det är så illa att jag idag skulle kunna säga att det inte ens existerar Men jädrar vad jag ska bada i sommar
Gräslig snubbe!
Men GE mig!!
Jag skulle inte knuffa den här herrn ur sängen: