Vem ska till tågarp då?

Sv: Vem ska till tågarp då?

Du har inget förslag på bett till ett sådant djur?? Stor och stark. Detta var pelham jag red på :crazy:

Kan ju lägga in en film när han faktiskt sköter sig också, dvs efter jag släppte spöt

http://s77.photobucket.com/albums/j55/olgaklara/?action=view&current=lagoonevent3.flv

http://s77.photobucket.com/albums/j55/olgaklara/?action=view&current=lagoonevent4.flv

Att inte ha spö kanske ? Den tyska hopphästen jag har får fullkomligt panik när jag har spö så det har jag inte, händer likadant som för dig där. Han lägger kanske över tungan? Starkare än pelham ?? Ja det vet jag inte fråga Linda hon har ju något extremt till maja men behöver man det redan nu så vet jag inte... dom brukar ju inte bli mindre starka ju mer dom går direkt :crazy:

Att inte ha spö kanske ? Den tyska hopphästen jag har får fullkomligt panik när jag har spö så det har jag inte, händer likadant som för dig där. Han lägger kanske över tungan? Starkare än pelham ?? Ja det vet jag inte fråga Linda hon har ju något extremt till maja men behöver man det redan nu så vet jag inte... dom brukar ju inte bli mindre starka ju mer dom går direkt :crazy:

Ja jag tror mer på spöet, detta är ju också en tysk hopphäst och han är extremt spörädd annars så jag använder ju aldrig det annars

Åh, jag känner verkligen med dig...hade missat den tråden. Förstår fullkomligt att du inte kände dig upplagd för tävling.

Ja efter 16år så var det väldigt jobbigt och mkt känns fortfarande rätt meningslöst. Dock kan jag se tillbaka med glädje under alla år hon varit med mig, både hemma och på tävlingar.

Tågarp var en av de första tävlingar hon inte var med så självklart kändes det tomt :(

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023