Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är medlem i tågarps L RF så jag har varit där hela tiden..
Hur gick det för er då??
Min bebis var jätte duktig. och har nu fått sitt första signaturen på sitt kval papper.
Var inte helt nöjd med dressyren, den var ifn men det finns fortfarande saker att jobba på.
Hoppningen felfri, och hoppade bra för att vara 90 cm.
Super fin terräng. inte en tvekan någonstans, ynka 0,4 straff på tiden.
jag är super nöjd.
Jag är nöjd. Fast inte med hoppningen. Han är så het för tillfället att han inte vet var han ska ta vägen och då kan det tydligen, enligt honom, vara bra att bli så till sig att man stannar mitt på banan och bara hoppar. Så jag fick en rivning, ett "stopp" som inte ens var i närheten av ett hinder utan han tog ett steg tillbaka när han höll på så och sen givetvis 100 tidsfel bara därför. Suck...
Dressyren gick han på 54.8 straff så det var helt ok. Jag trodde jag skulle få mer straff faktiskt. Nolla på hinder i terrängen och han gick som en klocka. . Dock kollade jag inte tiden eftersom jag redan hade 78.8 straff eller något när jag gick ut i terrängen.
Jag är iaf nöjd och han gick grymt bra i terrängen.
Sen träffade jag idasägare också. Hon kom fram och sa hej. . Trevligt!
Vad hände med den andra hästen du skulle starta då?
Lite tidsfel gör väl inget? Skönt ändå när de fungerar hyfsat som man tänkt sig...
*KL*
Ja vad skall man säga om dagen
Han höll sig på mattan i dressyren, tyckte själv att han gick bra där men fick svidande kritik och en straff på 63. Tyckte att hon var lite orättvis mot hästen
Hoppningen var han felfri, än dock väldigt förvånad över att det var så lågt.
Terrängen hade jag ju inte stora förväntningar på, har ju bara hoppat honom 6st terränghinder som träning Och meningen är ju inte att han skall gå fälttävlan utan han är ju hopphäst.
Han skötte sig väldigt bra förutom på hinder nr 1 där han tyckte jag var hel dum som ville att han skulle hoppa ut från banan, vilket kanske inte är så konstigt för en häst som lärt sig att stanna kvar inne på hoppbanan hela sitt liv.
Sedan drog han en penna med mig efter hinder nr 2 och styra eller svänga var något som han helt plötsligt inte kunde. När jag väl fick stopp på honom så släppte jag spöt och travade en liten bit innan jag fortsatte resten av banan vilket han hoppade helt ok. Tidsfelen blev ju säkert efter detta med
Men i det stora var jag faktiskt nöjd men honom
Här kan ni ju se när styrningen försvinner
http://s77.photobucket.com/albums/j55/olgaklara/?action=view¤t=lagoonevent5.flv
O shit tur ändå att du har sådan rutin som du har , hade ju kunnat gå riktigt illa annars