Vem ska till tågarp då?

Narcissa

Trådstartare
Jag ska dit med en häst. Ska rida 90-klassen där eftersom det är första för säsongen.:)
Ska bli så roligt!

Vem kommer jag att få se där mer?:D

Sv: Vem ska till tågarp då?

Jag ska, kanske med två om min häst är igång till dess. Hon har lyckats sparka sig på senan :smirk:
Annars blir det bara en fyraåring i debutant, och min går lätt i så fall.

Det ska bli roligt! Jag har varit där och tränat en gång redan i år :)

Usch...fusk! Jag vill med dit och träna. ;)

Vet någon hur deras grav ser ut i 90-klassen?

Jag ska dit med en häst. Ska rida 90-klassen där eftersom det är första för säsongen.:)
Ska bli så roligt!

Vem kommer jag att få se där mer?:D

Hinner vi hem från Tyskland kommer vi (Hanna tälkar där på lördagen).. :idea: Lillasyster ska rida iallafall.

Det är en helt vanlig grav utan något ovanpå med bra infångare. Sen brukar det vara ett hinder två steg framför eller bakom, kommer inte ihåg vilket nu...

Ok...Inte för att min häst brukar titta på gravar men man vet aldrig. :)

Så det låter bra.

Ska dit och rida debutant med min 6-åring.

Ska bli såå skoj :banana:

Jag kommer :D

Anmäld med två, en i Lätt och en i Debutant. Antagligen blir det bara start i Lätt

Jag uppdaterar den här tråden lite. Nu står Göte finputsad och redo i stallet. Hoppas han går bra imorgon. Jag kan misstänka att han inte gillar deras vatten :crazy:. Men jag får hoppas att han har kommit över sin vattenskräck helt och fullt.

Hur dags startar ni andra? Om någon känner för att hälsa så gör det för jag åker dit alldeles själv och det är tråkigt. ;)

Lycka till! Hälsa till söte Göte att vatten är hur kul som helst .

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023