Sonic76
Trådstartare
Jag har ju min avelsmärr som är 1´68 och dräktig med Ride The Night supersnäll att hålla på med, se har jga hennes syster efter His Majesty riktig racertyp o älskar träning, har löpviljan men har vilat sen nov pga pappas sjukdom.
Jag vill ha råd vem jag ska behålla, kan bara ha en kvar, mamma sköter hästarna till sommaren sen måste de bort när Lady fölat.
ska jag behålla fölet, märrn eller fyraåringen?
Vill inte släppa nån men fölmärrn ska slaktas isåfall eftersom hon har låg rang svårt med nya miljöer och har fått enormt med stryk förut hos nån. Först nu efter fyra år är hon någorlunda igen.
Vill ha alla men vem skulle ni ta?
Lutar åt fyraåringen men fölmärrn måste ju leva tills fölet är avvant och sålt eller satt på lösdrift.
Åh vad svårt
Jag vill ha råd vem jag ska behålla, kan bara ha en kvar, mamma sköter hästarna till sommaren sen måste de bort när Lady fölat.
ska jag behålla fölet, märrn eller fyraåringen?
Vill inte släppa nån men fölmärrn ska slaktas isåfall eftersom hon har låg rang svårt med nya miljöer och har fått enormt med stryk förut hos nån. Först nu efter fyra år är hon någorlunda igen.
Vill ha alla men vem skulle ni ta?
Lutar åt fyraåringen men fölmärrn måste ju leva tills fölet är avvant och sålt eller satt på lösdrift.
Åh vad svårt